Annons:
Etikettallmänt
Läst 570 ggr
CayKantos
2015-10-12 16:16

Medlemmarnas BC - Hanar

Här kan vi samla alla medlemmarnas Border Collie hanar :)

Detta var inspirerad/kopierad av Australian Shepherd iFokus :)

Kopiera, fyll i och skicka! 

Namn: (Reggnamn och tilltalasnamn)**
Född:
Färg:
Hälsa:
Mentalitet:
Meriter:
Efter:
Undan:
Uppfödare:
Ägare:
**

_Glöm inte att bifoga en bild!

_Håll tråden fri från andra kommentarer eller uppdateringar, skicka hellre ett PM till någon av medarbetarna/sajtvärden, eller så kan vi skapa en ny tråd där man kan lägga upp uppdateringar och nya bilder istället!

För tikarna klicka här

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Australian Shepherd galleri, forum, annonstorg och artiklar. Här kan man hitta valpar till salu, artiklar om rasstandard eller få hjälp med sin aussies beteende. Eller om man bara vill lägga ut bilder på sin hund. Alla är välkomna att prata och diskutera om allt som rör rasen australian Shepherd, oavsett om det är vallning, bruks, ipo, agility, rallylydnad, klicker eller vardagsproblem du vill ha hjälp med eller hjälpa andra med.
  • Redigerat 2021-12-02 20:28 av Niklas
Annons:
MissanTissan
2015-10-15 20:44
#1

Jag får kicka igång denna tråd genom att introducera min grabb Chip.

Namn: ChipFödd: Okänt (Han är drygt 3,5 år.)Färg: Svart vitHälsa: Frisk liten grabbMentalitet: Väldigt blyg men det klandrar jag honom inte efter det han gått igenom, annat en det är han riktigt aktiv och glad! Han vill väldigt gärna ha mycket kontakt och ogillar att vara ensam, även om han klarar det galant (Sover tills man kommer hem)**
Meriter: ?
Efter: ?
Undan: ?
Uppfödare:** Kommer från en räddnings organisation vid namn FriendsForeverÄgare: MissanTissan

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Upp till toppen
Annons: