Annons:
Etikettbilder-filmer
Läst 870 ggr
Wellcraft
4/14/17, 12:52 PM

Harley

Tänkte göra en bildtråd för min border collie harley. Han är en ung omplacering, okänd bakgrund i princip, men att han är bc går inte att missa. Jag fick honom 7 okt 2016, det har varit kämpigt men nu är han världens drömhund. Kan helhjärtat påstå att han är världens snällaste hund 💟

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Annons:
Herveaux
4/14/17, 1:03 PM
#1

Länkade videon vill inte funka för mig… 😕

Vilket fint namn förresten. 😉


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

MissanTissan
4/14/17, 9:59 PM
#2

Åh vad kul att han blivit en drömhund❤️ Oftast är BC's det ;)

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Wellcraft
4/17/17, 12:05 PM
#3

#1 synd att inte videon funkade, det var ett rätt så tufft klipp när han vallade min andra hund. Har ingen dator men ska försöka fixa det. Jo, du heter väl Harley? Otroligt fint namn på både tjejer och killar, håller jag med om :) #2 sant, en fantastisk, smidig ras. Även om jag slitit mitt hår och varit rätt uppgiven under hans trotsperiod så ångrar jag inget. Imponerad över honom, då inget varit något problem.. Trodde spårvagnsresor, kalas, promenader i stan mm skulle kräva mycket jobb, men han har bara funnit sig i situationen och slappnat av 😁

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

MissanTissan
4/17/17, 7:48 PM
#4

Åh vad underbart! Känner igen mig, Chip hade jag extremt svårt med i bostadsområde men när vi flyttade ut på landet så blev allt lättare. Han anpassade sig snabbt till allt, fyrhjulingar, hästar, får.. osv.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Wellcraft
4/23/17, 12:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Igår var vi också på landet. Jag är så stolt över min kille, han kan gå löst hela tiden, håller koll på flocken och försvinner jag så lägger han sig och väntar i lugn och ro tills jag kommit tillbaka. Han kunde ligga plats på gården medan jag gick iväg till bilen, han lärde sig direkt vart tomtgränsen gick. När vi gick på promenaden så mötte vi gäss, kor och någon hare, intresserad var han men inte en chans att han skulle sticka. Han vågade till och med bada en sväng, vilket var förvånande då han innan avskytt vattenpölar bara haha!

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Wellcraft
4/23/17, 12:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6
Annons:
MissanTissan
5/4/17, 9:08 PM
#7

Åh vad fin han är! ❤️ Och duktig!

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Wellcraft
5/19/17, 11:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Börjar bli en ståtlig kille av unghundsranglet :)

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Wellcraft
5/19/17, 11:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

retsticka

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Upp till toppen
Annons: